Kızlar ben 80 kiloyla doğuma gittim 67 kiloyum 1 haftadır asla azalmıyor kilom ama diyete de girmemiştim bugün saglık ocagına gittik 1 aylık aşısı için kakasının sümüklü olduğunu söyledim süt ve yumurta diyeti yap dedi salata gaz yapar vs dedi ya emziren anneler ne yiyorsunuz ya gaz yapıcak ya alerjisi vardır diye yiyebilecrğim yemek kalmadı ben napayım :(