Goki Merhabalar 11 aylık oğlum var. Elleri ve ayakları hep terli sizde de oluyor mu ? Bu sebepten doktora giden biri var mı ?
GonulAyd Goki benim bebegimde ayni sekilde 6 aylik olucaz. Doktorumuz dvit yetersiz geliyordur ondan dedi. Emin olamadım birden fazla doktora götürdüm hepsi aynısını dedi. Bu ay baska doktorada gidicem bakalım o ne dicek.
ZeydinAnnesi7 Bizimde öyle 12 aylık... Çok hareketli bir bebek 10 aylıktı baya baya koşup yürüyordu şimdi kanepenin tepesinden inmiyor 🤦♀️ Engelde olamıyorum kendi çıkıyor ve sürekli eli kolu ayağı yağış yağış ter