Kızlar bas ağrısı var hamilelik başından beri kızm 3 aylıktı gitmiştim birşey çıkmadı şimdi yine çok ağrı vardı gittim emar verdi ama tabut gibi girmeye korkuyorum panik atak da var napcammm sabah saat 6 buçukta her an girmekten vazgeçebilirim of b daha önce de girdim o kadar korkmamıştım sımdı ne bu korku günlerdir o ana gidip korkuyorum Çok uzun kalır mıyım ıcındeeeee