zumrasmom_ ben bilezik yaptım. Hediyeleri de çok kötü olmadığı sürece kullanıyorum. Hediye sonuçta, değişmeyi sevmem. Mesela 5 6 yaş çok kötü bir takım geldi. Değişim kartı yoktu. Onu vercem birine. Oğlım daha 6 aylık 😅 bir tane değiştim bu zamana kadar o da bedeni küçüktü diye. Başta değişmedim. Bir de yenidoğan 5li takım geldi
Oğlum temmuzda doğdu hiç giydirmedim açmadım bile paketi onu da hediye etcem şimdi.