Bazen görüyordum bazı anneleirn isyanlarını gerçekten haklılarmoş nerde kaos varsa herkes oraya yüzlerce yorum yapıyor ama önemli acil bir soru sorulduğunda sağlıkla alakalı kimse yorum yapmıyor bu forum niye var siz dedikodu yapın rahatça birilerini çekiştirin diyemi