pozitifanne06 Yolda giderken mi üşüdü acaba gittiğimizde bir şey yoktu çıktıktan sonra sanki balgamı var gibi hırıltı geliyor arada bir. Şimdi geçti mesela ama doktora gitmeli miyim 5 saat oldu aşıları yapılalı. Öksürük burun akıntısı ateş vs yok.
sitare4 Biz daha 2. Ay aşısı olmadik kac tane yapıyorlar ki? Bir de takip edin eger yine olursa götürün. Hemsire yan etkisinden bahsetmedi mi hic. Ya da aile hekimine yaptıysanız hemsirenizle görüşün
sedabyrktrmala Bizde de göğsünde hırıltı vardı rsv pozitif çıktı beklemeden bence doktora gidin bronşiolit oldu şu an salgın var diye diyorum kendi doktorum bana kızdı 1 günün önemini anladın mı diye inşallah tabii sizde yoktur