Merhaba damla kullanımına başladığımızdan beri bebeğim sürekli kusuyor mamayı yedikten bir süre sonra veya daha geç nerdeyse tüm yediği çıkmış oluyor bazen. Böyle bir şey yaşayan oldu mu bestiron kan damlasında veya başka damlada damlanın yan etkisi olabilir mi bu kusma