Biraz çocuklar kullanıyorlar kucak mevzusunu benim kızım da eşim bebek arabasına usendigi için kucağına alırdı hep alıştı hamile kaldım kızım artık alamam dedim yorgunum deyince tmm şuan dinlenmeni bekliyorum dedim kesinlikle alamam deyince artık zamanla benden hiç kucak istemedi sonuç aynı yolu benle yürürken eşimden hala kucakta taşımasını istiyor