hsjsjsj yan etkilerinden biri olduğunu söyledi doktorlar tabi ben bilmiyorum hapla ilgisi olduğunu bende yıllardır hapla korundum annemde keza öyle korunmuş ama geçirdiğim dış gebelik diğerlerine göre çok farklıydı doktorlar bı türlü tanı koyamiyordu çünkü kese falan hicbisey yeri belli değildi haftalarca hastaneye gittim geldim en son kese oluştu ama bebegin oluşmasını beklemediler sağlıksız diye en son dış gebelik diye adlandırdilar ve ameliyat oldum sebebinin sezeryandan sonra sık karşılaşılan bı durum olduğunu ve kullandığımız doğum kontrol haplarının büyük çoğunun dış gebelik yaptığını söylediler bunu söyleyen bir doktor değil 4doktor o yüzden yalan söylediklerini düşünmüyorum