nino33 benim oğlumun sol böbreğinde genişleme var bir de böbrek reflüsü var şuan biz 6 aylığız ben hamileliğimde bana kimse demedi böbrek genişliği var diye doğum yapınca 37artı3 de doğum yaptım tesadüfen farkedildi her ay ultrason çekiliyordu başlarda sonra 2 ayda bire çıktı idrar veriyoruz enfeksiyon var mı diye o şekilde size ne dediler