Kızlar bebeğim 11 aylık normalde sabah 7 -7.30 gibi kalkar öğleden önce ve sonra iki uyku yapardi . Sallayarak uyuyor mamasını yapar 10dk sallar uyurdu. Geçen tam bir saati geçti salladim zor uyudu bir saat bile uyumadı. Sabah da baya salladım yarım saat bile uyumadı. Şimdi tekrar uyutmaya çalışıyorum sürekli direniyor. Üstten diş gözükmüs acaba o yüzden mi? Uyutmaya çalışırken 2 katı yoruluyorum sinirleniyorum 😥😥 geçer mi