Merhaba anneler kızım iki aylık ve süt alerjisi aptamil 1 kullanıyorduk severek içiyordu kızım ama yüzünde kırmızlıklar çıktı doktorumuz similac alimentum verdi ama asla içilecek bir mama değil acı kötü kokulu ben tabi içirmedim içiremedim kızıma onu tekrar aptamil içirdim ama iki gün içinde yine kızardı yüzü baş bölgesi falan doktorumuza gittik bugün aptamil progemin as vermesini istedim onun tadı daha iyi sadece biraz demirimsi koku var içine vanilya aroması damlatıyorum kokusu güzelleşiyor ama tabi tadı aptamil 1 gibi değil 120 cc içiyordu normalde kızım mamayı ama anca 90 cc içiyordur bazen 50 cc nasıl içirebilirim deneyimli anneler zamanla alışıyorlarmı sanki hiç alışmayacak gibi geliyor🤷🏼♀️ Bu arada sadece mama ile besleniyor🙁