Bebislerhakkinda Cerennx biz de 4.aya giricez fena dökülüyor 20gundur her yer saç oldu ,elimi atıyorum kopuyor, üstler hep kopuk kopuk oldu moralim bozuluyr yağlar felan aldim ama bakalım 6.aydan sonra durur diolar ona guveniyrm
Cerennx usenmedimyaptimbirvelet of napıcaz kullandığın vitamin falan varmı demir kullanıyorum hiç bir işe yaramadı
usenmedimyaptimbirvelet Cerennx yani vitamin değilde tonik,yağ şampuanımı değiştirmiştim biraz olsun azalttı dökülmeyi