25 aylık bir oğlum var memeden kesme dönemindeyiz aşamalı olarak bırakmadık bende dün ani bi kararla bant yapıştırdım uf oldu dedim gece uykusuna biraz geç yattım göğsüme aldım kokusunda piş pişladom uyudu gece uyanınca emzirdim geceden beri vermedim öğle uykusuna da aynı şekilde yatırdım biraz tuhafım oda öyle neşesiz meyve vs sunuyorum oyunlar oynuyorum devamında ne yapmam gerekiyor bu gece de emzirmeli miyim gece emzirme sebebim de ev çok ses geçiriyor komşular rahatsız olmasın diyeydi