_banuu0 weebaby silikon kaşıklarından aldım, bir süre sonra bizim tatlı kaşığı çay kaşığı ile verdim, önlük evde oioi vardı ama memnun değilim ben yesin diye kendine de veriyorum öyle olunca çok batıyor üstü, oioi önlük hiç kullanışlı olmadı, uzun kollu önlükler daha kullanışlı, özel tabak falan da almadım, çorbaları kendi kasemizle verdim, eliyle tutabileceği şeyleri de daima mama sandalyesine koydum kendi alıp yedi