Bsrmrym benim iki oğlum var aralarında 13 ay birisi 22 aylık birisii 9 olucak sabah biri kalkınca öbürüne kalkıyor mecbur:) Öğlen en geç 2 ye kadar öğlen uykusuna yatar 1 saat ile 2 saat arası bazen 3saat de olabiliyor uyutmakta zorlanmiyorum pek akşam babası geldiği için oyun oynamak için bazen zorlanıyoruz ama çok hareketli Bi bebek hiç durmuyor uyanık olduğu zaman boyunca 1 dk durduğunu göremeyiz Bi misafirliğe gittikmi burnumuzdan geliyor sürekli biseyler istiyor şu dönemde anlatıyor derdini buna şükür ama çok hareketli olduğu için yorucu oluyor bide bidi bidi konuşuyor yarısını anlıyorum yarısı iptal gece 11 den önce gece uykusuna giremiyoruz 9 aylık bebegimde tam uyku vaktinde dış sancısı başlıyor maalesef 12 olmadan yatmıyor:( tek duam ikiside aynı uyuyup uyandığı an a geçmek çünkü birbirlerini uyandiriyorlar şuan çok şükür ikisi aynı odada 2 den beri uyuyorlar çok mutluluk verici :))) uyansalar dahi uykularını almış olurlar diye umut ediyorum :)