Merhaba arkadaşlar denemediğimiz krem kalmadı xabion wilkinson permtrin kwelleda hepsini kullandık bebeğim bir türlü iyileşemedi döküntüleri bir görseniz epbiseleri çarşafları 90 derecede yikaya yikaya mahfoldukae günde on makina çalıştırıyorum gerçekten ne yapacağımı şaşırdım lütfen uyuzu geçirenler ne yaptınız ne kullandınız
Ben ve eşimde döküntü yok kasintida çok azaldı ama bebegimdekiler sürekli yenileniyor çok üzülüyorum koltukları halıları bile üç günde iki günde bir siliyoruz eşimle nasıl geçecek yaaa iki ay oldu hatta geçti iki Ayı krem öneriniz var mı