Bebeğim 8 ay 6 günlük bir iki haftadır resmen huyu değişti çocuğumun🤦 asla tek başına durmuyor normalde oyuncakları ile oynar yada yerde yuvarlanırdı simdi odadan çıktığım an ağlama krizine giriyor tuvalete bile gidemez oldum🤦 iş yaparken yanıma alıyorum yürüteçle geliyor pijamami çekip duruyor bana asılıyor, mama sandalyesine koyuyorum ağlamaya başlıyor. Burda görmüştüm ama pek bakmamıştım ayrılık kaygısı bumu acaba yanında durursam sorun yok oynuyor yada kucağıma geliyor devamlı