Dolores Denooomii başa çıkamazsınız. Çıkmamanız lazım. Erkek bebekler enerjilerini atmazlarsa ilerde dikkat dağınıklığı görülür. Bırakın hoplasın zıplasın koşsun ne istiyorsa yapsın kendine zarar vermeyecek şekilde tabiki 🙂🙂
Zeynepsametaras Denooomii Bizimkide öyle saldım bende dagıtsın cocuk kısıtlamıyorum artık tehlikeli oLacak seyler hariç
Heymissbon Denooomii sadece erkekler degil kiz cocuklari da oyle. Cocuk bu oyle olmasi daha iyi bosverin 😄
AliBekirinAnne Benimkide öyle 😑 birde kafasını vurma huyu var sizin bebeklerde yapıyor mu mesela TV ye falan açık olsun olmasın kafa atiyor
Lolik Denooomii başa çıkamıyoruz😂 peteğin üstüne çıkıp orda geziniyor camdan dışarı bakıyor😂yemek masasına çıkma , tv ünitesine çıkma onları saymıyorum bizde eskidi onlar normalleşti😂
Lolik Denooomii dışarda araba olmayan çok insan olmayan yerlerde bırakıyorum , bağımsız koşmak çok mutlu ediyor 🥰 ev de zaten zarar verecek her şey ortadan kaldırıldı camlar kapılar kilitli , büyüyene kadar her yer onun oyun alanı😄
yasminmomy Denooomii aynı bizde öyleyiz tırmanıyor her yere düz duvara tırmanıyor herşeyi kaldırdım napcagımı bilemedim küçük odaya geçtik herşeyi kaldırdım bı köşe koltuk var döktüm oyuncaklarını dıledıgı gıbı oynuyor 😅😅