Merhaba güzel anneler ben doğum yapalı 3 ay oldu lohusalıkta ki kanım 40 gün içinde bitti dün eşimle birliktelik olduktan sonra sabah kalktım iç çamaşırımda çok açık pembe bir kan lekesi vardı peçeteye silincede geldi bu tabi korktum sizce neden ? Bileniniz var mı tabi (sezeryan doğum ) yaptım