Ya diş cikariyor yada açtır. Baska ihtimal yok. Belki gazi vardir ek gidaya baslamissaniz uyumadan gaz ilaci verin deneyin. Benim bebekte ayakta sallamaya alismisti. Yataga biraktigim an agliyordu saatlerce ayagimda uyuyordu yeterki uyanmasin diye kipirdamiyordum bile. Baktim olacak gibi degil ne ayak kaldi ne bel. Bir gun şak diye uykusu geldi beşiğe koydum salladim uyudu tabi ilk basta inatlasti ama kararliydim suan yaklasik 1.5 aydir besikte uyuyor asla ayagima koymuyorum oda alisti besikte cok rahat uyuyor simdi cok şükür. Ama sirf bu duzene alissin diye 1.5 aydir evden cikmiyorum disari hahaha birisi gelirde ayagina alır sallsr diye hajshjjsf