tchrhcr03 doktor zaten tedavinize başlamış. İlaç tedavisi bittikten sonra eğer enfeksiyon geçmeyecek gibiyse o zaman dişlerin çekimi gerekir, eğer düzelme varsa o zama kanal tedavisi yapılıp dişler dolgu veya kaplama ile düşeceği yaşa kadar ağızda tutulmaya çalışılır. Buna karar verecek olan da hekiminizdir.