cicekannesi12 ben hastaneye gittim ama orada değil de aile saglık birimleri oluyormus bende yeni öğrendim. Orda kendileri takıyor. Saglık ocagı gibi bir yer. Hatta bazıları birleşik oluyor. Adet sonrasi gidiyorsunuz size saglık ocagına kan vermenizi istiyor. Sonra tekrar aile saglık birimine siz bir iki gün sonraya gün veriyor ve takıyor.
Ama bende inanılmaz kanama oldu 30 ped değiştim. Eger önümüzdeki ayda böyle olursa cıkartıcam