dilanylmz ilk 3 ay bebek zaten hep emmek ister. Sizinle birlikte olmak ister. Sadece açlık değil gazı varsa, kakası yaparken rahatlamak için, belki canı sıkıldığı sizinle temas etmek istediği için de emmek ister. Yani ilk 3 ay hala kendini anne karnında onunla bütün sandığı için size yapışık gezmesi normal. Destekle meme ile uyutma da serbest ilk 3 ay. Eğer kilo alımı doktor tarafından normal dendi ve günde 4-5 çişli işaret kısmı maviye dönmüş bezi oluyorsa ekstra mama kullanmanıza da gerek yok. Bol bol emzirip kucağınızda tutarsanız hem sütünüz artar çünkü bebeğe sarılırken salgılanan hormonlar ve emdikçe süt geldiği için, hem de bebeğinizin bağışıklığı güçlenir. 6 aya kadar bebeklerin bağışıklık sistemi anne sütü üzerinden oluyormuş. Mama gerekli olduğu durumlarda ben de kullandım ama anne sütü varsa ilk tercihimiz olmalı