Kızlar birşey soracağım .2 aylık bebeğim var dün aşılarını yaptırırken kilosunu da ölçtüler az geldi 3.800 .2830 doğmuştu.yani iki ayda bi kilo aldı.Doktor hemen mama vermedi ama kontrole gidicez yine.Normal ama alt sınırda dedi.On gün sonra yine gidicem doktora.O zaman kilo alımına göre durumunu ölçecek.Biraz kafam takıldı ya kilosu sütümde normal acıktığında doyduğunu hissediyorum.Siizn bebekleriniz ne kadar ve kaç kilo ?merak ettim🫢🫢