bu ay 530 tl geldi. ocak ayı ortasındayız ama şuan kapalı mesela ev 23 derece çünkü birde kızım gündüzde akşamda uyurken kapatıyoruz tıkanmasın diye. normalde de evim çok soğuk olmuyor oturma odamda küçük misafir gelse misafir kapatın doğalgazı diyor😅