Ben de böyle bir sorun vardı benim bebeğim gazlı bir bebek olduğu içim kendini çok geri atıyordu bir gün emzirirken üzerine battaniye örttüm yüzüne hafiften ve popsuna pışpış yaptım o günden beri emiyo düzgün bir çekildi yada benyemi örtüyorum yüzüne deneyin bence