Alpinannesi_B Acil yardım edin kızlar! Meme reddi yaşıyoruz tutmak istemiyor memeyi. Biberona mamaya alışmış o daha kolay geliyor 🤦🏻♀️ daha iki aylık bırakmasını istemiyorum 😞 Bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız 😞
Bsrsnli Alpinannesi_B aynı durumdayız 🤦🏻♀️ 2 ay 12 günlük bebeğim sadece geceleri bir sefer mama veriyorduk biberonla ona alıştı onu içmeden uyumuyor mamayı bırakmaya çalışıyorum ama olmuyor. Biberona alıştığı için bu aralar meme reddi de yaşıyoruz memeyi ilk 3-5 dk emiyor sonra süt akışı yavaşlayınca çığlık kıyamet ☹️ ben bu aralar çareyi sessiz loş ortamda ayakta emzirerek buldum. Belki sizde de işe yarar
minikveannesii Alpinannesi_B biz de tam 2 aylıyız maalesef bebeğim meme tutmuyor benim de ilk başta tutuyordu sonra yoğun bakımda kalınca biberona alıştı tutmamaya başladı şu an mesela sütümü sağıyorum maalesef
aynur1101 Bizde 2 buçuk ayligiz geceleri uykulu oluyor emiyor ama gündüz çok ağlıyor memeyi tutmamak için bende aç yatiriyorum mecburen biberon alınmasın diye sonra zaten ac kaldığında mecburen emiyor ama çok emmiyor az emiyor