Martta 2 yaşına giricek 15 aylıkken gündüzü kesmiştik yemesi içmesi güzel ama geceyi kesemedim odasına da ayrı yatak aldık 1-2 aya gelicek, uykusuzluk yoruyor bu hafta kesmeyi düşünüyorum artık kaç günde alıştı sizin bebekleriniz kaç gün sonra deliksiz uykuya geçti?