Kızlar ben zor bi annelik geçirdim geçiriyorum bebeğim kolik alerjik ve gazlıydı uyku nedir hiç bilmedim 16 aylık hala yok … memeden ayrılmaz gaz çıkaramaz halaaa huysuzluğu cabası artık sinirlerim boşalıyor istemsiz ve bebekliğinden beri tüm sinir krizlerimi ne yazıkki onun yanında geçirip bağırıp çağırdım eşimle tartıştık vs şimdi çocuk aklı kesiyor bağırdığımda ya da kızdığımda önce ağlıyor sonra gülmeye başlıyor sonra baktı biz yumuşamıyoruz hem ağlayıp hem öpüyor bizi
Onu böyle görünce çok üzülüyorum iyi bir anne olamadım linçlenme pahasına buraya yazıyorum ağlayarak bunları çocuğumun psikolojisi bozuldu sanırım ve bunu nasıl tamir edeceğim bilmiyorum sanırım herşey için çok geç bi pedagoğa falan kı götürsem