anne905 Kızlar emsan, korkmaz, karaca ve schafer bunlara baktım karar veremedim sizce hangisi daha dayanıklı kullanışlı
anne905 Zeynepefem peki çelik mi granit mi kullanıyosunuz bende de çelik var memnunum ama granit almak istiyorum nasıl bilmiyorum. Bakarken en uygunu karacaydı ordan bi şüphe takıldı aklıma
Zeynepefem anne905 ikisi de var ama çelikler pek sık kullanmıyorum granitleri hergun kullanıyorum ikisi de dayanikli
[silindi] Ben Karaca’nın pişirme ürünlerinden hiç memnun kalmadım granitlerim bozuldu çelikler de rengi değişti. Emsan da zaten Karaca’nın markası. Değiştireceğim de Tefal alacağım kullananlar çok memnun
Deletedmom_106 anne905 korkmaz iyidir . Ben Karaca kullanıyorum çeliklerim iyi memnunum ama granitlerden çok memnun değilim.