Kızım 8 aylıkken hamile olduğumu öğrendim çok korkmuştum dikişlerden vs doktorum dikişlerle ilgili sorun olmayacağını sadece rahim inceldiği için erken doğum riski olabileceğini söyledi 30. Haftadan sonra istirahatle geçecektir dedi şuan 10 haftalık rahat geçen bi hamilelik ama inşallah vakti saatinde sorunsuz olması tek duam🤲🏻