@“Dilannn1334” evet bizde şuan ek gıda da çok zorlanıyoruz fıtrat olarak iştahsız bi çocuk mu yoksa dişlerden mi yemiyor kestiremiyorum
Bi gün yediğini başka gün yemiyo yemez dediğimi yer yer dediğimi yemez insan ne yapacağıni sasiriyor büyüsün düzelir diye bi umudum vardı ama nasip