amine437_ Omerbebek_ şuan kullanıyorum 40 günlük bebeğime çok iyi oglumda da onu kullanmıstım sızdırmıyor hiç pisikte yapmadı pudralı birde kreme gerek kalmıyor
EcrinMelek1- @Omerbebek_ bizde pişik yaptı memlekete gitmiştim bezim kalmayınca o markayı aldım 40lıydı galiba sleepy yoktu her kaka yaptığında pişik oldu ve kreme rağmen geçmedi
Buglem_ Omerbebek_ kizim 8aylik olacak doğduğundan bu yana kullanıyorum pişik sorunu falan yaşamadık kaka da çok çok nadir taşma oldu oda çok yaptığı anda
EcrinMelek1- @Omerbebek_ malesef kaka yapmasın diye dua ederdim resmen daha sonrasında gece kaka yapmadığı için o bezi gece bağladım öyle bitirdim elimdekini