Busraa1207 Sadece anne sütüyle beslenen bebişleriniz kaç kg ? Mama ile beslenen bebişler inanılmaz tosbik ama benim bebeğim maalesef öyle değil yine de merak ediyorum , bizim doğum kilomuz 2.900 su an 6 aylık 6.800
tineanigra Busraa1207 Mama ile beslenen bebişler inanılmaz tosbik Mama ile beslendiler ve hep alt sınırdaydılar hiç tosbik bi bebeğim olmadı
Melis1706 Busraa1207 mama ile beslendik 3450 kg dogdu 5 aylikken dogum kilosunun 2 katina ulasmasi gerekiyordu oyleydi yasinda 3 katina ulasmasi gerekiyordu 10 kg du hic kof sisligimizde olmadi tabloya gorede hep ideal aralikta gitti.ne anne sutuyle beslenen bebeklerde gordum tombik olan bu mamadan kaynakli degil.hep.boyle bir algi var
muhammedalparslaninannesi Busraa1207 2 kilo 670 gram doğmuştu doğduğu günün ertesi günü hemen 2 kilo 500 grama kadar düşmüştü oğlum. Ay kontrolünde 5 buçuk kilo gelmişti. Şimdi 3.ay kontrolünü bekliyorum bakalım ne kadar almış diye, sadece anne sütü alıyor
Cemosss gizemariw maşallah heryerde deme boşver nazar değer. 5 6 aylıkken o kiloya geliyo bebekler maşallah süphanallah
Aslaninannesi26 Busraa1207 benimde sadece anne sütü alıyor ve burada gördüklerime göre oldukça zayıf bir bebek 🥰 başta üzülüyordum sonra doktor normal dedikçe boşvermeye başladım sağlıklı olsun da zayıf olsun 3285 kg doğdu, 3 aylık 5435 ti haftaya 4. Ay kontrolümüz var bakalım en fazla 6 yı zorlarız gibi duruyor 😊
Perapoyraz Busraa1207 Alakası olduğunu düşünmüyorum sadece anne sütüyle 6.ayda 9.200dü bebeğim şu an 8 aylık 10 buçuk kilo
incinmissindedii Busraa1207 doğum kilosu 3455 gramdı 2 ay boyunca emzirdim sütüm vardı o zaman 4665 gram aldı 2 ayda. Sütüm azalınca mama verdim şuan 5 aylığız 3 hafta önce 8 kiloydu ama öyle de çok tombik durmuyo bebeğim boya gidiyo sanırım 65 cm en son
Adenveannesi Busraa1207 mama ile besleniyor hiç tımbik olmadı 13 aylık 9,5 kilo nereden geliyor bu bilgiler size ben bi bilsem