Kızlar oğlum 10 gün sonra 1 yaşına girecek ve ben bu zamana kadar ne yaptıysam hiç bir şekilde oyuncaklara merakı olmadı. Çok şükür gelişiminde herhangi bir problem yok herşeyi gayet iyi ama oyuncaklara olan ilgisizliği çok kafama takılıyor . Önünde oturup birşeylerle ben oynayınca sadece izliyor eline alıp ne sıralıyor ne birbirine geçirmeye çalışıyor neden böyle acaba aranızda bilgi sahibi olan var mı ya da böyle yaparsan daha iyi olur diyen ben çünkü bir çocuğun oyuncaklarla oynayarak gelişeceğine inanıyorum bu konu beni birazcık üzüyor hep böyle ilerler diye :(