35 hafta 6 günlük doğum yaptim 2430 olarak dünyaya geldi ilk aylar 800 900 gram aldı ama 3.aydan sonra asla bu gramlari görmedik 300 400 gram alarak 9.aya kadar geldik fakat bu ay asla kilo almadı zaten alerjik bir bebek iştah desen sıfır hicbirsey yediremiyorum 2 kasik aldıktan sonra ağzını kitliyo asla ağzını acmiyo alerjik mamada kullanıyoruz ama bu ay onu da reddetmeye başladı pek içmiyor neler yapabilirim doktor doktor gezdim o ay 500 gram alınca aaa iyi aliyo işte diyip gonderdiler hep ama üzülüyorum gelişimi geriden geliyor iştah konusunda ne yapabilirim sut ürünleri ve yumurta sarısına alerjimiz var benim gibi olan annelerden destek bekliyorum.