Zeynepelcin geçen sene Kasım ayında yaptırdık suan fiyatlar çok değişmiştir inanın o zamanı da hatırlamıyorum fiyatı . Özelde bir kaç yere daha sormuştum çok yüksek değildi piyasaya göre. Çok ilgiliydi 1 hafta sonra video istedi hatta 9 aylıktı 1 hafta sonra video istiyor videoda baktı sorun yok dedi gitmemize gerek görmedi.1 ay sonra kontrole götürdük onda da sorun yok dedi. Whatsapptan ulaştık her sorunda bardak koymustuk çok hareketli olunca rahatsız etti mesela yazdık Whatsapptan beze vazelin sürün bardak koymayın diye yönlendirdi. Ben çok memnun kaldım . Dikişli yaptırdık klipsli ben yapmıyorum dedi hatta sebeplerini anlattı iyi bir cerrah. Sünnet anında bizi içeri alıyorlar çok sakin ve sevecen benim oğlum anladı ama keşke daha erken yaptırsaydım iğneden sonra zor sakinleşti tablet falan veriyorlar orada sünnet olurken .