4-5 uyanış yine iyiyiş diyeceğim allah affetsin ama daha beter haldeyiz ben bir de emzirmiyorum yani. Gerçekten uykusuzluk o kadar berbat bir şey ki hayattan aldığın zevki bitiriyor resmen. Neyse çözümü şu uylu eğitimi bebeğiniz kendi uyumayı öğrenecek başka yolu yok herkes uyanır ama geri uyumayı bilirse artık sıkımtı kalmaz