Merhaba Ben İkiz Annesiyim Kızlarımı 29 haftalık dogdu şuan 7 aylık ama düzeltilmiş 5 aylık oluyorlar Biri digerinden önde gelişiyor digeri ise hala ayaklarının üstüne çok basamıyor boy olarak 60 cm birisi digeri 62 cm kg olarak 7300gr Digeri ise 6900 gram Normalmi sizce ☹️ Endişeleniyorum ilk çocugum oldugu için küvezde 2 ay kaldı gelişimi geride olan kızım Ondan kaynaklı olabilir mi