Kızlar bebeğim 9 aylıkken başka bir şehirdeydik ve aşısını orada yaptırdık. Çok ilgililerdi sağolsunlar ,ben kendi yaşadığım şehirde bu kadar ilgi görmemiştim. Gelelim asıl konuya;
Bebeğimin parmağına iğne batırıp bir aletle demir değerini ölçtüler. Ve o zaman değeri 10du tam sınırdaydi. Demir damlasına devam etmemi söylediler.
Pek düzenli kullanmadık ama son 1 aydır kullanıyoruz. Şuan kendi yaşadığım sehirdeyim ve dün 18.ay aşısında demir degerlerine baktırmak istedim. İlaca devam edelim mi öğrenmek için ..
Ama bakmadılar. Biz burada bakamıyoruz , çocuk doktoruna götür dediler.
Böyle birşey olabilir mi ? Diğer sağlık ocağı nasıl baktı o zaman çok saçma değil mi ? Birde burası oraya göre daha büyük bir şehir.
Aranızda sağlık ocağında baktiran oldu mu hiç ? Çocuğumu hastane ortamına sokmak istemiyorum şuan.