Gulyllu İyi akşamlar hanımlar dünkü başlığımı görenler olmuştur aranızda ama görmeyenler İçin açıklayayım 2.5 aylık bebeğim var ve haftaya bir eğitime başlıyacağım Sabah 8.15 öğlen 12:15 akşam da 5 den sonra emzirme fırsatım olcak o aradaki saatler İçin sütümü sağıp bırakmak istiyorum ama ikinci çocuğum olmasına rağmen o kadar tecrübesizim ki Nasıl yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum bebek emdikten sonra mı cekeyim ertesi günün sütlerini yada önce sağıp sonra mı emdireyim Yani hem sağıp hem emdiricek kadar süt çıkar mı sizce kafamda bir sürü sorun var Sağdıklarımı bir cam bir kapta biriktirip dolaba koysam ertesi gün İçin olur değil mi ne kadar içerse o kadar ısıtır babaannesi ? Bilgisi olanlar bana yardımcı olabilirse cok sevinirim gerçekten
Haticedma Gulyllu kuzum anne sütü dışarda 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3 ay duruyor bunu biliyorum bende çok tecrübesizim ilk çocuğum olduğu için ne zaman sağman gerektiğini bilmiyorum☺️
Kbrbilgir Gulyllu evdeysen emzir dışarda genelde sağıyor benim tanıdıklarım olduğun yerde dolap varsa orda sakla kendinle götür
Gulyllu Haticedma bende ilk oğlumu cok az emdirdim bunda da nasılsa hep evde yanındayım diye hiç düşünmedim açıkcası şimdi 1 hafta vaktim var nasıl organize olcaz aç kalır mı stres oldum
Gulyllu [bilinmeyen] bende aldım o poşetlerden birde elektrikli sağma makinası ama bence o kadar donduracak kadar çıkmaz diye düşünüyorum günlük içinde poşetlere koymaya gerek var mı ki ?
Gulyllu [bilinmeyen] emzirmeden sonra sağayım tamamdır ama buzluğa koymayı düşünmüyorum Yani o kadar çıkacağını sanmıyorum belki de bana öyle geliyordur ama her sağdığımı ayırayım ertesi gün içsin diyorum olmaz mı ki 🤔 Biberonla vericez malesef inşallah beni bırakmaz en büyük korkum da bu eğitim de sağma şansım yok zaten elektirik ki makina kocaman bişeh yanıma alamam
Summ Karnı doyduktan sonra, bebek uyurken gögsünüzde süt doldugunu hissettiğinizde, gece siz uyumadan önce sagabilirsiniz. Karnı doyduktan sonra bi süre emmek istemeyecektir, bebek uyurkende uyanana kadar biraz dolar illa ki gece de uykuya gececeginiz için sütünüz gelir. Ayrıca gün içinde verilecegi için buzluga atmanıza gerek yok 3 günden fazla buzdolabında beklenemesi gerekiyor fazla gelirse buzluga atabilirsiniz.