designermoms 3 ve 5. Ayda yaptırdım. dün de son dozu oldu(13 aylık) İlk ikisinde ateş olmadı. Ama son dozdan 9 saat sonra ateş başladı hala devam ediyor. Fitil, calpol, duş her şeyi deniyorum ama 37.5a düşüp tekrar yükseliyor. İnşallah bebişlerimiz ve bizler kolay atlatırız bu süreçleri