Merhaba , nişanlı olan bır kardeşimiz mişanlısıyla bır yakınlasması olmuş ancak kızlık zarına bır sey oldu mu olmadı mı aklında soru ısaretlerı var. Özel hastaneye gıdıcek. Bu kayıtlara geçer mı geçmez mı dıye endıselı. Kayıtlara geçer mı gecıyorsa ne dıye geçer bılgısı olan var mı