Srfnr1 anne sütü ile besleniyorsa bebeğin, 10 güne kadar kabızlık çeker Cnm ,bu cok normal ,mama içiyorsa 3/5 gün normal ,ben bi keresinde kabızlkk sorunu olmuştu oğlumun,5/6 gün çıkamamıştı çok sancılandı,gece uyumadı uyutmadı,dr gittik fitil vermişti,anında etki etmişti,sonra burda birisi yazmıştı,zeytinyağını ılıtıp bi çay kaşığı içirincede işe yarıyor die,ben kabızlk çekince ılıtıp bi çay kaşığı ağızdan,birde derecesine sürüp poposunda bi kaç saniye içerde hafif döndürerek beklettim ,öyle de cok faydası oluyor ,