Ben 2 aylıkkken yaptırdım oğlumu. Özel hastanede çocuk cerrahisi ilgileniyor. 2 günde iyileşiyor kesinlikle küçükken ayaklanmadan yapılmasını öneririm. İyileşme süreci kolay. Uyuşturucu bir iğne vuruyor sonrasını hissetmiyor bile maks 20 dk sürüyor. Düşünüyorsanız emeklemeye başlamadan yaptırın