Herkese merhaba. Bebeğim 6 ay 14 günlük. Her gün sabah 7.30-8 de alarm gibi hiç şaşmadan uyanır :) günde 3 uyku yapıyor. Ama uyku süreli en fazla 50 dk oluyor. Oda ara sıra. 30-50 dk uyku süresi normal mi? Bu süreyi nasıl uzatabilirim. Bebeklerin biraz fazla uyuması gerekmiyor mu ? Yada bu uyuyan bebekler kimin bebekleri 🤪🤪