mikiail ben kizimi 12.ayini doldurduktan sonra tam gun verdim. Okuduğum için ki sonradan işime de döndüm. Aslında sorunuz çok göreceli, benim yaşadığım ülkeden +12ay kabul edilir. Ve bu oldukça normaldir. Benim içinde keza aynı. Ben cok memnunum, hem gelişimi hem de sosyallesmesi açısından oldukça iyi olduğunu düşünüyorum erken yaşta başladıklarında. Hem aile hemde uzman pedagoglar sayesinde çocukların gelişimine hep destek var.