Merhabalar arkadaşlar 🌸
6 gün önce sezeryan doğum yaptım. Dün farkettim ayaklarım şiş ödem oldu dedik. Sonra tansiyonum bakalım dedik 13-8 di başlarda ki benim hamileliğim boyunca tansiyonum hep 10-11 lerdeydi zaten hep düşük tansiyonum vardır. Sabah kalktığımda ölçtük 12-9 çıktı. Endişelendik. Doktorum devam ederse kardiyolog görsün dediyse. Sizler de böyle bir durum yaşayan var mı?