Arkadaşlar pazar günü dudak renklendirme yaptırdım dudaklarımda morarmalar vardı ve şekli artık yoktu bu sebeplerden yaptırdım ama ilaçlarımı düzgün kullanamadım cok fazla uçuk çıkardım şu an dudağımda 6 7 tane uçuk var böyle olup iyileştikten sonra renkler nasıl oldu tamamen gider mi çektiğim eziyet o kadar saatim boşa mı gidecek yaptıran varsa yardımcı olursa sevinirim